poniedziałek, 8 lipca 2013

butozakupoholizm.

Jesteście butozakupoholiczkami? Kolekcjonujecie obuwie, szalejecie na wyprzedażach, z każdych zakupów wracacie z pudełkiem czy raczej wolicie mieć kilka, ale dobrych, wygodnych i ulubionych butów?
Kiedyś zdecydowanie należałam do tej pierwszej kategorii, miałam mnóstwo butów i - obowiązkowo! - wszystkie były na obcasie. Pamiętam jak któregoś dnia w liceum wkroczyłam do szkoły w sportowych butach - cóż to było za zaskoczenie! :)
Kupowałam buty nałogowo, nie miałam ich gdzie trzymać, więc upychałam gdzie popadnie, a z czasem o nich zapominałam lub stopa mi jeszcze bardziej chudła i były do niczego. :(
Dziś wyleczyłam się już z tego nałogu, posiadam kilka par butów, które są wygodne, praktyczne, choć prawie zawsze na koturnie lub obcasie. Niestety - posiadając 160 cm wzrostu trzeba pomagać naturze! :)

Post z takim tematem wziął się stąd, że w dzisiejszej stylizacji buty i torebka z zestawu pierwszego.
Bo nie sztuką jest mieć trzysta par butów i w każdym outficie wyglądać pięknie, sztuką jest mieć par butów pięć i łączyć je tak, by wykorzystać ma maksa, aż się rozwalą i wtedy wyglądać fabulous. ;)

STYLIZACJA








koszula NO NAME (sh, 1 zł) / spodenki ZOE (sh, 7 zł) / pasek (sh, 2 zł) / bransoletki - DIY & Cropp Town (7 zł) / buty NO NAME (35 zł) / torebka OD BABCI 

------------------------------

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA!

Jeśli blog do przyszłego tygodnia dorobi się stu fanów zorganizuję konkurs, w którym do wygrania będą bransoletki z zawieszkami.
Także - do dzieła, lajkujcie, polecajcie znajomym, trzeba rozruszać ten interes!
:)


zdjęcia robione nad malowniczym jeziorem Firlej, województwo lubelskie

13 komentarzy:

  1. O to widzę , że znalazłam bratnią duszę bo ja też uwielbiam buty i mam ich w swojej kolekcji nieskończoną ilość hahahaahahahaha ♥
    Poza tym masz bardzo ładne włosy ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz ^^
    piękna koszula :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy:)
    Mi się włącza wnerw tak po 15stu komentarzach;D
    Z butami racja, można mieć kilka par i ubrać się dobrze.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, ja też uwielbiam kupować buty! <3

    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudownie :)!
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś piękną kobietą ! :D

    zapraszam do mnie.

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja babcia ma kolekcję butów, pokazała mi ją raz, też już nie ma gdzie ich trzymać. Na pierwszy rzut oka wyglądasz jakbyś miała na sobie sukienkę ;) Do całej stylizacji właśnie nie pasują mi buty, choć są ładne. Zamiast nich wg mnie lepiej bym cię widziała w rzymiankach. Taki strój idealny na upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dopiero widzę że jakoś dziwnie zbudowałam niektóre zdania...

      Usuń
  9. miałam rzymianki, ale mi się rozwaliły ostatnio ;p poluję na nowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. buty skróciły jeszcze bardziej skróciły i uwydatniły nogi :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj, a ja akurat nie cierpię kupować butów! ;/ Wyglądasz bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubię kupować butów :/

    OdpowiedzUsuń